A girl with a life
"Mi van az oldalon? Nézz körbe és megtudod." <3





posted : 2014. május 24., szombat
title : Bejegyzések száma egy oldalon
Kérlek a segítségemet csak saját használat miatt használd, az oldaladra ne rakd ki, mert megdolgoztam értük! Köszönöm szépen, és remélem, érthetően tudtam elmagyarázni mindent. További jó szerkesztést ^^


A nagyobb méretért katt a képre, és már jobban is látod! ^^

1.lépés: Menj a Blogger irányítópultjába, és kattints rá a "Beállítások" menüpontra.

2.lépés: Kattints rá a "Bejegyzések és megjegyzések" menüpontra.

3.lépés: Aztán a legelső rublikában állítsd be azt, hogy hány bejegyzést szeretnél egy oldalon látni.

Na... Kész is volnánk. Remélem segítettem nektek ezzel a kis segítséggel. Szerintem a képekkel jobban meglehet érteni az egészet, ezért csatoltam azokat is mellé.



<< vissza