A girl with a life
"Mi van az oldalon? Nézz körbe és megtudod." <3





posted : 2014. június 3., kedd
title : Zenelejátszó az oldalra
Kérlek a segítségemet csak saját használat miatt használd, az oldaladra ne rakd ki, mert megdolgoztam értük! Köszönöm szépen, és remélem, érthetően tudtam elmagyarázni mindent. További jó szerkesztést ^^


A nagyobb méretért katt a képre, és már jobban is látod! ^^

1.lépés: Menj fel a SCM Music Player oldalára, majd válaszd ki a lejátszód kinézetét. Majd "Next" gomb.


2.lépés: Írd be a zene címét, vagy amit szeretnél látni lejátszás közben a cím helyén, és a "SONG URL" oszlopba pedig a Youtube-os linkjét. Majd "Next" gomb.


3.lépés: Az első rublikában azt állíthatod be, hogy akarod-e hogy az oldalad betöltésével automatikusan kezdje el lejátszani a zenelistát. A másodikban az alap hangerejét állítod be. A harmadikban azt állítod be, hogy ismétlődjön a lista, vagy csak egyszer játssza le a számokat. A negyedikben beállíthatod azt, hogy fent (Top) vagy lent (Bottom) legyen a zenelejátszó. Az ötödikben pedig azt mutatja, hogy akarjátok-e látni a zenelejátszó listáját, vagy csak a sávot szeretnétek. Majd "Done" gomb.

4.lépés: Itt kapsz egy kódot, amit a <html> és </html> közé kell berakni. A legjobb az, ha a <body> alá rakjátok.


Na... Kész is volnánk. Remélem segítettem nektek ezzel a kis segítséggel. Szerintem a képekkel jobban meglehet érteni az egészet, ezért csatoltam azokat is mellé.



<< vissza